loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 696 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (1)

به گزارش سایت خبری تفریحی به روز نیوز مهناز افشار بازیگر کشورمان با انتشار عکس جالبی در انستاگرامش درخواست جالبی از مردم کشورمان داشته است.

مهناز افشار با انتشار عکسی از کودک اهوازی مبتلا به سرطان که توسط یک موسسه خیریه و به کمک پلیس به آرزویش رسیده است از مردم درخواست جالبی داشته است.

به گزارش سایت خبری تفریحی به روز نیوز مهناز افشار بازیگر کشورمان با انتشار عکس جالبی در انستاگرامش درخواست جالبی از مردم کشورمان داشته است.

مهناز افشار با انتشار عکسی از کودک اهوازی مبتلا به سرطان که توسط یک موسسه خیریه و به کمک پلیس به آرزویش رسیده است از مردم درخواست جالبی داشته است.

مهناز افشار با انتشار عکس زیر نوشت:

«انسانیت زنده است

آذرماه سال ۱۳۹۲ بود و مشغول خواندن اخبار بودم که متوجه شدم کودکی به نام مایلز اسکات که مبتلا به سرطان است، آرزو داشته بتمن باشد و تمام مسئولان و مردم شهر گاتهام(زادگاه بتمن) [لازم به توضیح است شهر گاتهام در این ماجرا برای مایلز اسکات بازسازی شده نه اینکه چنین شهری وجود داشته باشد] دست به دست هم دادند تا او به آرزوی خود برسد. تحت تاثیر قرار گرفتم و دوست داشتم اخبار آن را دنبال کنم که متوجه شدم بر روی هشتگ خاصی مردم دنیا از مایلز اسکات حمایت می‌کنند و او را بتمن می‌دانند. من هم توییتر خود را باز کردم و یک توییت کردم
⁦#batkid Please help me!
You are my hero!
که البته مورد توجه مردمانی از کشورهای مختلف قرار گرفت

آن روز گذشت و من با خود به این موضوع فکر می‌کردم که پس آرزوهای کودکان ایرانی چه می‌شود؟ چه کسی آن‌ها را برآورده می‌کند؟
تا اینکه …. کمی پیش‌تر لابه‌لای اخبار خواندم که با»

عکس و درخواست جالب مهناز افشار از مردم,مهناز افشار,mahnaz afshar,درخواست مهناز افشار از مردم چه بوده است؟,مهناز افشا از مردم چه در خواستی داشته است؟,هشتگی که مهناز افشار معرفی کرده چیست,کودک مبتلا به سرطان اهوازی,درخواست مهناز افشار در مورد کورک سرطانی اهوازی,اینستاگرام مهناز افشار,درخواست مهناز افشا در اینستاگرام و توئیتر

عکس و درخواست جالب مهناز افشار از مردم


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دریا فایل در تاریخ 1394/11/20 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

با سلام.
در مورد سایتای کلیکی اطلاعاتی داری؟
دوست داری با این سایتا آشنا بشی و بدون سرمایه و دردسر پولدار بشی؟
پس بیا به سایت من تا در عرض چند ماه به درآمد ثابت 1 میلیون تومنی برسی.با یک ساعت کار در خونه.
در ضمن اگه با تبادل لینک هم موافقی خبر بده.
منتظرتم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 311
  • بازدید ماه : 311
  • بازدید سال : 32,410
  • بازدید کلی : 3,167,270
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس