loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 135 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

...

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام به جای تو همراه متن با کیفیت بالا

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام به جای تو

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

_________________________________
متن آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام به جای تو

کی تو دلت به جای منه

اسم تورو صدا میزنه

کی مثل من برات میمیره

کی با نگات جون میگیره

دست کی رو میگیری بالا

کی اومده تو دنیای ما

عشق منو فروختی به کی

باز دلمو شکسته یکی

هیشکی تو دنیا نمیدونه شاید حال منو

من غمگینم

پنجره شاهد بوده که یه عمره

تنها کنارش میشینم

هیشکی مثل من نکشیده دردو

کی مثل من تنها مونده

خاطره تو کنارمه دائم قلب منو میسوزونده

عاشقتم نخند و نرو

کم میارم دوباره تورو

کنج اتاق گرفته دلم دنبال عشق تو رفته دلم

خواب شبم صدای توئه

عکس تو باز به جای توئه

طاقت من تمومه خدا چی اومده سر رویای ما

هیشکی تو دنیا نمیدونه شاید حال منو

من غمگینم..

پنجره شاهد بوده یه عمره تنها کنارش میشینم

هیشکی مثل من نکشیده درد رو

که مثل من تنها میمونه

خاطره تو کنارمه دائم قلب منو میسوزونده

سایت عاشقانه رویای بارانی


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 768
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 768
  • بازدید ماه : 2,482
  • بازدید سال : 34,581
  • بازدید کلی : 3,169,441
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس