loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 115 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام خاص با بالاترین کیفیت

Download New Music Mehdi Yaghmaei – Khaas

 

 

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام خاص

 

 

ترانه : عطا عالمی , آهنگ و تنظیم : دانیال شاکری , میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام خاص :

یه جور خاصی خوشحالم یه جور خاصی می خندم

به روی همه غیر تو دیگه چشمامو میبندم

چجوری یک نفر اینقدر می تونه مثل ماه باشه

تو انتخابی هستی که محاله اشتباه باشه

شروع رابطه حتی میشه با یه نگاه باشه

این احساسی که من دارم محاله اشتباه باشه

یه عمر دنبال تو بودم بتونم با تو کامل شم

توی دیوونه رو دیدم نتونستم که عاقل شم

سر عشق تو یه عمره با هر کسی من جتگیدم

تو از من ادمی ساختی که تو خوابم نمیدیدم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام خاص

♫♫♫♫♫♫

چقدر خوشحالم از اینکه من و تو زیر یک سقفیم

از احساسی که بین ماست میشه فهمید که خوشبختیم

شروع رابطه حتی میشه با یه نگاه باشه

این احساسی که من دارم محاله اشتباه باشه

یه جور خاصی خوشحالم یه جور خاصی می خندم

به روی همه غیر تو دیگه چشمامو میبندم

چجوری یک نفر اینقدر می تونه مثل ماه باشه

تو انتخابی هستی که محاله اشتباه باشه

شروع رابطه حتی میشه با یه نگاه باشه

این احساسی که من دارم محاله اشتباه باشه

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 270
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 716
  • بازدید ماه : 1,716
  • بازدید سال : 23,553
  • بازدید کلی : 3,158,413
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس