loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 138 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

....

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام حس میکنم همراه متن

ادامه مطلب ..

 

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام حس میکنم با کیفیت بالا

———————————-

(Yoosef zamani – hess mikonam (320

(Yoosef zamani – hess mikonam (128

—————————————

متن آهنگ جدید یوسف زمانی به نام حس میکنم :

حس میکنم تو رو این حوالی چشمایه خیسو دستایه خالی
عطرت پیچیده تو اتاقم تو برام یه حس تازه داری
دلم واسه هم صحبتی رو سیاهه نیازش فقط یه نگاه میدونم که بی منت هوامو داری
مثه بعضیا نیستی کینه نداری
دل به دله ، دله تنهایی میدم تو این خلوت با تو آروم میشم
حتی این زندگی هم نسازه تو تویه قلبمی اون می بازه
حس تو قلبمو برده جایی کی بی معنیه بی قراری
تمنایه قلبم همینه چشاتو ازش بر نداری
♫♫♫سایت عاشقانه رویای بارانی♫♫♫
از غرورم که بی جاش گذشتم میخوام بچه باشم مثه گذشتم
دل بریدم تحمل ندارم میخوام که سر رو شونهات بذارم
میخوام اسمتو کوه کنم پشت قلبم یه قلبی که تنهایه تنهاس
حواسم پش تو باشه همیشه تو باشی هوام تازه میشه
دل به دله ، دله تنهایی میدم تو این خلوت با تو آروم میشم
حتی این زندگی هم نسازه تو تویه این قلبمی اون می بازه
حس تو قلبمو برده جایی کی بی معنیه بی قراری
تمنایه قلبم همینه چشاتو ازش بر نداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 343
  • باردید دیروز : 273
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 343
  • بازدید ماه : 2,057
  • بازدید سال : 34,156
  • بازدید کلی : 3,169,016
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس