loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 337 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد
عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد
گفته بودی یوسف گمگشته باز آید ولی
یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد

اس ام اس رمانتیک

مانند همیشه چشم هایم به در است
بر سفره ی ما جگر نه ، خون جگر است
ته مانده ی سفره ی شما را آورد
آری ، پدرم مورچه ی کارگر است !

اس ام اس رمانتیک

گفته بودند که گنج در ویرانه هاست
راست گفتند چون وجودت در دل ویران ماست !

بر لب دریای حسرت خانه ای دارم قدیمی
از تمام دار دنیا دوست دارم صمیمی
گاه و بیگاه یادی از ما میکند
با مرامش شرمسارم میکند . . .

اس ام اس رمانتیک

بر لب دریای حسرت خانه ای دارم قدیمی
از تمام دار دنیا دوست دارم صمیمی
گاه و بیگاه یادی از ما میکند
با مرامش شرمسارم میکند . . .

اس ام اس رمانتیک

اخــم هـای تــــــو
بــالا تـرین لذت دُنیـــاست
ای بَهانه ی تَمام لـوس شدن هـای مَــن !
“دوستت دارم”

اس ام اس رمانتیک

یکی از زیباترین لحظه ها
لحظه‌ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه
و میدونی‌ که دلیل اون لبخند تویی . . .

اس ام اس رمانتیک

چه قدر دردناک است
این مشکل که همیشه برای فرار از دست یک آدم
به آدم دیگری پناه برده ایم …
اعتیاد به آدم ها بدترین نوع اعتیاد است

اس ام اس رمانتیک

باغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم
کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است
عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند
اندکی هم پکرند و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند!

اس ام اس رمانتیک

ناسپاس از عشق پاکت نیستم
من که عمری با خیالت زیستم
دوستت دارم به جان تو قسم
روی حرفم تا ابد می ایستم!

اس ام اس رمانتیک

عشق یعنی وقتی هزار دلیل برای رفتن هست
هنوز دنبال یه بهونه‌ای که بمونی . . .

اس ام اس رمانتیک

من ملک بودم و فردوس برین جایم بود / آدم آورد در این دیر خراب آبادم
نیستم آدم اگر باز نگردم آنجا / زین جهت هست اگر باز کمی دلشادم . . .

اس ام اس رمانتیک

می چکد عشق از بند بند انگشتانم
وقتی ریتم ناموزون زندگی را
با تو خوش می نوازم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 205
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 625
  • بازدید ماه : 1,625
  • بازدید سال : 23,462
  • بازدید کلی : 3,158,322
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس