loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 308 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

 اس ام اس عاشقانه تنهایی وبی کسی

 

برای من

نقشه نکش …!

من

جهات جغرافیایی را

نمی‌شناسم

و هنوز

در کوچه‌هایی

که با تو قدم زده‌ام

گم می‌شوم؛

برای من

نقشه نکش!

در هیچ نقشه‌ای

راهی به تنهایی من

وجود ندارد …

اس ام اس تنهایی

اس عاشقانه

اتاق سوت و کورم جهان کوچکی است . . .

برای سر کردن با این همه تنهایی و دلتنگی !

اس ام اس تنهایی

sms Asheganeh

دلم بایگانی رؤیاهای شکسته ای ست

که در حسرتت خاک می خورند

چه اشتباه مهیبی !

آنجا که سرنوشت عشق را به دلم پیوست کرد

و مرا در پوشۀ تنهایی گذاشت !

اس ام اس تنهایی

sms tanhayi

خــواب هـایِ تـو

هـر شـب از سـرِ کـابـوسِ تنهایی مـیـپـرنـد

مـیـنـشـیـنـند رویِ پـلـکــــ هـایـم تـعـبیـر مـیشـونـد …!

اس ام اس تنهایی

Love sms

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم

و به اندازه هر برق نگاهت نگران

تو به اندازه تنهایی من شاد بمان . . .

اس ام اس تنهایی

sms Love

آخ که درد دارم درد

من از تو غریبترم

من میان این همه از توی تنها هم تنهاترم

آخ … کمتر لگد بزن تنهایی !

اس ام اس تنهایی

Alone sms

آسمان هم که توباشی،

بغلت خواهم کرد

فکر گستردگی واژه نباش ،

همه در گوشه تنهایی من جادارند . . .

اس ام اس تنهایی

royayebarani.ir

درست مثل یک جزیره

از همه طرف به تنهایی محدودم

و چشم به راه یک کاشف!

اس ام اس تنهایی

sms tanhayi

به تار تنهایی ام دست نزن

من پیله ی سکوتی ژرفم

بی نوازش تو …

اس ام اس تنهایی

sms tanhayi

از همان ابتدا دروغ گفتند!

مگر نگفتند که من و تو ، ما میشویم؟!

پس چرا حالا من اینقدر تنهاست!

از کی تو اینقدر سنگدل شد؟!

اصلا این او را که بازی داد؟!

که آمد و تو را با خود برد و شدید ما!

می بینی…؟

قصه ی عشقمان!

فاتحه ی دستور زبان را خوانده است !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 616
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 616
  • بازدید ماه : 4,313
  • بازدید سال : 26,150
  • بازدید کلی : 3,161,010
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس