loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 290 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (1)

امروزم لی مینهو تو مراسم ‘2015 Family Festival’ حضور داشته و تو صحیتی کوتاه به فنهاش اشاره کرده و اینکه چی شده کمکش به زلزله زده های نپال رو تحت نام اونا انجام داده
گفته” فنهای من سالهای زیادیه که دستشون تو کار خیره!منم با دیدن اونا تحریک شدم و با خودم گفتم منم باید یه تغییری کنم. و از اوجاییکه من با همه اونا شادم و درکنارشون احساس خوبی دارم، با خودم فک کردم خیلی خوب میشه که تو اینکارم با هم سهیم باشیم. و برای همینم منم کم کم شروع کردم کارای انسان دوستانه بکنم. و دربین اونا یکیشون کمک به زلزله زده های نپال بود.
امیدوارم این چیزا فرصت خوبی باشه تا در کنار
مردم
بیشتری احساس خوشبختی بکنیم”
“الان دیگه بخاطر اون همه لطفی که فنهام همه روزه بهم دارن قلبم مالامال از شعفو شادیه!و الان فمیدم که با سهیم شدن این عشق و محبت میتونم احساس شادی بیشتری داشته باشم امیدوترم جامعه هم همین رویه رو در پیش بگیره. و شادی همه جا احساس بشه”

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ماهانا در تاریخ 1394/03/15 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

دمش گرم... بس که این ادم مهربونه...دستش درد نکنه که انقد به فکره بقیه اس ...ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 580
  • بازدید ماه : 1,580
  • بازدید سال : 23,417
  • بازدید کلی : 3,158,277
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس