loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 230 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

شبکه من و تو

به گزارش سایت خبری تفریحی به روز نیوز طناز خامه مجری سابق اتاق خبر من و تو که مورد تجاوز و آزار جنسی قرار گرفته بود و ماجرای او جنجالی شد بار دیگر به من و تو بازگشت.

چندی پیش بود که طناز خامه مجری اتاق خبر من و تو مورد آزار و اذیت جنسی و غیر اخلاقی قرار گرفته بود و با حال روحی و روانی بسیار وخیمی از من و تو جدا شد.

طناز خامه که بعد از جدا شدن از من و تو در مورد پشت پرده های من و تو و روابط نامشروع این شبکه افشاگری کرده بود در اتفاقی عجیب دوباهره به این شبکه بازگشت و مشغول به کار شد.

هرچند بنا بر دلایلی که میتوان آنها را حدس زد این فرد دوباره فعالیت خود را در این شبکه شروع نموده است.این دلایل را میتوان پوششی برای آبروریزی های مداوم این شبکه در میان افکار عمومی بیان نمود.از آنجائی که دامنه مسائل غیر اخلاقی در این شبکه روز به روز در حال افزایش است عوامل این شبکه سعی نموده اند تا با چنین اقدامی تغییراتی در اوضاع کنونی داشته باشند.

گفتنی است که طناز خامه اولین قربانی شبکه من و تو نبوده و قطعا آخرین مورد آن نخواهد بود.در ادامه تعداد دیگری از رسوایی های اخلاقی که در گذشته در من و تو به وجود آمده بوده را برای شما یادآوری می کنیم.

شبکه من و تو

به گزارش سایت خبری تفریحی به روز نیوز طناز خامه مجری سابق اتاق خبر من و تو که مورد تجاوز و آزار جنسی قرار گرفته بود و ماجرای او جنجالی شد بار دیگر به من و تو بازگشت.

چندی پیش بود که طناز خامه مجری اتاق خبر من و تو مورد آزار و اذیت جنسی و غیر اخلاقی قرار گرفته بود و با حال روحی و روانی بسیار وخیمی از من و تو جدا شد.

طناز خامه که بعد از جدا شدن از من و تو در مورد پشت پرده های من و تو و روابط نامشروع این شبکه افشاگری کرده بود در اتفاقی عجیب دوباهره به این شبکه بازگشت و مشغول به کار شد.

هرچند بنا بر دلایلی که میتوان آنها را حدس زد این فرد دوباره فعالیت خود را در این شبکه شروع نموده است.این دلایل را میتوان پوششی برای آبروریزی های مداوم این شبکه در میان افکار عمومی بیان نمود.از آنجائی که دامنه مسائل غیر اخلاقی در این شبکه روز به روز در حال افزایش است عوامل این شبکه سعی نموده اند تا با چنین اقدامی تغییراتی در اوضاع کنونی داشته باشند.

گفتنی است که طناز خامه اولین قربانی شبکه من و تو نبوده و قطعا آخرین مورد آن نخواهد بود.در ادامه تعداد دیگری از رسوایی های اخلاقی که در گذشته در من و تو به وجود آمده بوده را برای شما یادآوری می کنیم.

ماجرای روشنا بعد از نجات از خودکشی

ماجرای بازگشت طناز خامه به من و تو پس از تجاوز جنجالی+عکس

ماجرای بازگشت طناز خامه به من و تو پس از تجاوز جنجالی+عکس

ماجرای پریسا سحر خیز در من و تو

پریسا سحرخیز قربانی بعدی بوده است که چنین شرایط آلوده ای را تحمل نکرده و از فعالیت در شبکه جدا شد.موارد آزار و اذیت وی هم پیشنهاد های بی شرمانه و اذیت و آزار جنسی بوده است.

ماجرای بازگشت طناز خامه به من و تو پس از تجاوز جنجالی+عکس

ماجرای بازگشت طناز خامه به من و تو پس از تجاوز جنجالی+عکس

از دیگر موارد رسوایی های پی در پی این شبکه در برنامه های آکادمی گوگوش و استیج است که به تازگی شاهد آن بوده ایم.خوشبختانه همه این موارد دارای اسناد و مدارک مختلفی هستند که در فضای مجازی در دسترس عموم قرار دارد.

در این ادامه بخش های از داستان طناز خامه را برای شما بازگو می کنیم:

اعتراض طناز به شرایط این شبکه در خصوص برخورد های غیر اخلاقی با مجریان شبکه سبب می شود طناز مدتی دچار افسردگی و شرایط روحی نامساعدی شود، همچنین وی را به دلیل اعتراض و افشاگری همین مسائل در مکانی نامعلوم حبس می نمایند تا کار بجایی می رسد که برادر وی حتی در فضای مجازی، شبکه من و تو را تهدید می کند که از آنها به پلیس لندن شکایت می کند.

ماجرای بازگشت طناز خامه به من و تو پس از تجاوز جنجالی+عکس

ماجرای بازگشت طناز خامه به من و تو پس از تجاوز جنجالی+عکس

ماجرای بازگشت طناز خامه به من و تو پس از تجاوز جنجالی+عکس

ماجرای بازگشت طناز خامه به من و تو پس از تجاوز جنجالی+عکس

ماجرای بازگشت طناز خامه به من و تو پس از تجاوز جنجالی+عکس

ماجرای بازگشت طناز خامه به من و تو پس از تجاوز جنجالی+عکس

این پیغام ( تهدید به شکایت از شبکه من و تو ) در ۲۱ می از سوی برادر طناز در فیس بوک قرار داده می شود.

ماجرای بازگشت طناز خامه به من و تو پس از تجاوز جنجالی+عکس

ماجرای بازگشت طناز خامه به من و تو پس از تجاوز جنجالی+عکس

ماجرای بازگشت طناز خامه به من و تو پس از تجاوز جنجالی+عکس

ماجرای بازگشت طناز خامه به من و تو پس از تجاوز جنجالی+عکس

حال سوال هایی که پیش می آید:

-طناز در این مدت کجا بوده است؟

-چرا طناز به حد بی نهایتی از شرایط شبکه و برخورد ها خسته شده بود؟

-چرا وی را در نقطه ای نامعلوم نگه داشته اند؟

-چرا وی دوباره بازگشته و در شبکه مشغول بکار شده است؟

بعدها کار به قسمتی میرسد که حتی صفحه شخصی طناز در فیس بوک را حال به دستور عوامل شبکه یا موارد دیگری غیر فعال نموده و صفحه بسته می شود و برادر طناز باز در فیس بوک اطلاع رسانی می کند.

پر واضح است که این شبکه برای جبران اشتباهات خود و عوامل شبکه از هر وسیله ای استفاده می نماید.تهدید و آزار و اذیت هم می تواند دلیلی برای بازگشت دوباره این فرد بکار باشد و یا دلایل دیگری که به زودی روشن خواهد شد. مهمتر اینکه با وجود چنین مسائلی و همچنین برنامه های تکراری و بی محتوا، این مهم ترین کاهش شدید مخاطبان در این شبکه بهائی بوده است.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 3,894
  • بازدید سال : 25,731
  • بازدید کلی : 3,160,591
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس