loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 218 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)
یک گله‌دار چینی برای آنکه بتواند، گله گوسفندانش را کنترل کند، از پوستر و تصاویر گرگ استفاده می‌کند.«دو هبینگ» یک کشاورز و گله‌دار چینی است که به دلیل نداشتن سگ گله، از روش جدید و نوآورانه‌ای برای کنترل گله گوسفندانش استفاده می‌کند.
برای مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب بروید !

این کشاورز و گله‌دار به خبرگزاری‌های محلی چین گفت که از پوستر و تصاویر گرگ‌ها استفاده می‌کند، تا بتواند گله گوسفندانش را در مسیر درست هدایت کرده و از منحرف شدن آن‌ها جلوگیری کند.

این در حالیست که این کشاورز می‌گوید، برای اولین بار است که می‌بیند گله گوسفندان با دیدن یک تصویر یا پوستر راه درست را می‌روند.

وی می‌گوید: مردم از این‌که می‌بینند من به جای سگ گله، از پوستر گرگ استفاده می‌کنم به من می‌خندند، اما پوستر و تصویر گرگ بهتر از سگ گله عمل می‌کند.

علاوه بر این هنگامی ‌که از سگ گله استفاده می‌کردم، گوسفندانم بیشتر در خطر بودند و یا گم می‌شدند، اما از زمانی ‌که از پوستر و تصاویر گرگ استفاده می‌کنم، برای هیچ یک از گوسفندانم اتفاقی نیفتاده‌ است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 430
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 4,127
  • بازدید سال : 25,964
  • بازدید کلی : 3,160,824
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس