loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 159 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)

...

اللهم ارزقنا کربلا
روز و شب دارم دعا …آرزومه ای خدا …

دیدن شیش گوشه ی کربلا
همه رفتن کربلا …به دیار نینوا ….

اسم من از قلم افتاده خدا
من و این دیده ی تر ….من و قلب پرشرر…

من و یک عکس ضریح کربلا
حرم اربابم حسین …

صحن بین الحرمین …

شده فکر و ذکر و خواب هر شبم
همه سوز و ساز من….

اینه امتیاز من …

که غلام و سینه چاک زینبم
میرسه تو هیئتا …

به مشام جان ما ….

بوی دلنواز یاس از علقمه
بَه! که چه غوغا میشه …

محشری برپا میشه ….

شب جمعه کربلا با فاطمه
چی میشه روز جزا…. به سپاس گریه ها

…. ما بشیم از همه آدما جدا
مست شاه نینوا …

جای جنت خدا…..

ما بشیم ساکن کوی کربلا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 631
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 631
  • بازدید ماه : 4,328
  • بازدید سال : 26,165
  • بازدید کلی : 3,161,025
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس