loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 181 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (0)

پناهنده شدن سالار عقیلی

به گزارش سایت خبری تفریحی به روز نیوز خبر مهاجرت و پناهنده  شدن سالار عقیلی در فضای مجازی منتشر شده است.
عکس هایی از سالار عقیلی خواننده محبوب و خوش نام کشورمان در شبکه ماهواره ای من و تو منتشر شده است که با عث ایجاد شایعه هایی در مورد مهاجرت و پناهندگی سالار عقیلی شده است.
در حالی که عکس های سالار عقیلی در شبکه من و تو در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است یکی از بستگان وی حرف هایی در این مورد زده است.

در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تکذیب این جریان گفت: سالار عقیلی فقط در مورد تور کنسرت‌های خارجی خود با شبکه «من و تو» گفتگو کرده است.

پناهنده شدن سالار عقیلی

به گزارش سایت خبری تفریحی به روز نیوز خبر مهاجرت و پناهنده  شدن سالار عقیلی در فضای مجازی منتشر شده است.
عکس هایی از سالار عقیلی خواننده محبوب و خوش نام کشورمان در شبکه ماهواره ای من و تو منتشر شده است که با عث ایجاد شایعه هایی در مورد مهاجرت و پناهندگی سالار عقیلی شده است.
در حالی که عکس های سالار عقیلی در شبکه من و تو در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است یکی از بستگان وی حرف هایی در این مورد زده است.

در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تکذیب این جریان گفت: سالار عقیلی فقط در مورد تور کنسرت‌های خارجی خود با شبکه «من و تو» گفتگو کرده است.

وی ادامه داد: جریان مهاجرت به هیچ وجه صحت ندارد.
گفتنی است؛ البته باتوجه به ممنوعیت گفتگو با شبکه‌های خارجی این اتفاق قابل پیگیری است.

عکس های سالار عقیلی در شبکه من و تو

ماجرای خبر مهاجرت و پناهنده شدن سالار عقیلی,سالار عقیلی,salar aghili,عکس های سالار عقیلی در شبکه من و تو,حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو,آیا سالار عقیلی مهاجرت کرده است؟,آیا سالار عقیلی پناهنده شده است؟,جزییات پناهندگی و مهاجرت سالار عقیلی,سالار عقیلی و پناهندگی و مهاجرت,سالار عقیلی در شبکه من و تو حاضر شد,من و تو,سالار عقیلی و من و تو,manoto,شایعه مهاجرت و پناهندگی سالار عقیلی

ماجرای خبر مهاجرت و پناهنده شدن سالار عقیلی

ماجرای خبر مهاجرت و پناهنده شدن سالار عقیلی,سالار عقیلی,salar aghili,عکس های سالار عقیلی در شبکه من و تو,حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو,آیا سالار عقیلی مهاجرت کرده است؟,آیا سالار عقیلی پناهنده شده است؟,جزییات پناهندگی و مهاجرت سالار عقیلی,سالار عقیلی و پناهندگی و مهاجرت,سالار عقیلی در شبکه من و تو حاضر شد,من و تو,سالار عقیلی و من و تو,manoto,شایعه مهاجرت و پناهندگی سالار عقیلی

ماجرای خبر مهاجرت و پناهنده شدن سالار عقیلی

تا این لحظه سالار عقیلی به خبر مهاجرت و پناهنده شدن خود واکنشی نشان نداده و باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 3,791
  • بازدید سال : 25,628
  • بازدید کلی : 3,160,488
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس