loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 153 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)

....

اگر این عادت ها را ترک کنید زیبایی شما چند برابر می شود.در اینجا به ۵ عادت اشتباهی اشاره میکنیم که میتوانند برای زیبایی شما مضر باشند…

۱ مالیدن مچها به هم بعد از عطر زدن:

عطرها از مولکولهای فراری درست شده اند که در مواجهه با گرما، سرما و سایش تبخیر میشوند. بهترین شیوه عطر زدن این است که شما عطر را ۱۵ سانتیمتری مچ به سمت داخل یا آرنج یا گردن اسپری کنید. بعد از آن نباید به هیچ عنوان به این نقاط دست زد. باید اجازه داد عطر اسپری شده در مجاورت هوا خشک شود. میتوانید کمی مچ دستتان را در هوا تکان دهید یا آن را فوت کنید. بعد اجازه دهید عطر به آرامی با دمای بدن شما تبخیر شود.

۲ جمع کردن چشمها در نور آفتاب

جمع کردن چشمها در زیر نور آفتاب میتواند سبب بروز چروکهایی اطراف چشم و پیشانی شود. حتی غیر از جنبه نازیبایی که در چهره شما ایجاد میکند، اشعه ماورای بنفش خورشید میتواند سبب بروز فوتوکراتین یا سوختگی کره چشم شود که از جمله نشانه های آن درد چشم، سوزش، قرمزی چشم، سردرد و التهاب پلک است. در ضمن ماندن طولانی مدت زیر نور آفتاب میتواند احتمال بروز آبمروارید و ضعف ماهیچه های چشم در سالمندی را هم افزایش دهد که از جمله شایعترین علل کوری در افراد بالای ۵۰ سال است.

بهترین کار این است که در طول سال چه زمستان و چه تابستان از عینکهای آفتابی استاندارد استفاده کنید که میتوانند تا ۹۹ درصد جلوی تابش اشعه های uva و uvb به چشم را بگیرند.

۳ سوهان کشیدن به ناخن در حرکت رفت و برگشت :

حرکت رفت و برگشت هنگام سوهان کشیدن سبب جدا شدن لایه های گوناگون ناخن شده و در نهایت ناخنها را سست و شکننده میکند. در صورتی که میخواهید سوهان بکشید و ناخنهای بلندی دارید ابتدا آنها را به اندازه دلخواه کوتاه کنید بعد به یک جهت آنها را سوهان بزنید. از سوهانهای فلزی هم تا جای ممکن استفاده نکنید.

۴ برداشتن بیش از اندازه ابروها:

برداشتن بیش از اندازه ابروها و نازک کردن آنها صورت را پیرتر نشان میدهد. پر کردن ابرو با مداد و تتو نیز هیچگاه نمیتواند مانند یک ابروی طبیعی پهن زیبا به نظر برسد. نکته دیگر اینکه برداشتن ابرو به اشکال غیرطبیعی میتواند از زیبایی صورت بکاهد. ابرو هر چه حالتی طبیعی تر داشته باشد زیباتر است. برای برداشتن ابروها حتما نزد یک متخصص ابروکار بروید تا برحسب شکل صورت شما زیباترین ابرویی را که به چهره شما می آید درست کند.

۵ نشستن برس و پدهای آرایشی :

پدها و برسهای آرایشی از جمله وسایل شخصی هر فرد هستند اما با این حال در طول زمان پوست مرده، روغن و رنگها روی آن نشسته و اکسید میشود و حتی باکتریها میتوانند روی آنها تجمع پیدا کنند. استفاده از برس و پدهای کثیف میتواند آرایش شما را نازیبا کرده و حتی سبب بروز ناراحتیهای پوستی و به ویژه جوش روی صورت شما شود. بهترین کار شست و شوی مرتب وسایل آرایشی با آب ولرم و شامپو و خشک کردن آنها است. حتی میتوانید از پاک کننده های آرایشی هم استفاده کنید.

…….ارایش وزیبایی……..

نکاتی مهم برای رنگ کردن ابرو
اولین مرحله رنگ کردن داشتن مواد مخصوص رنگ ابرو و مژه می‌باشد. این مواد دارای اکسیدان ۳درصد است و مخصوص استفاده روی مناطق ظریف مانند چشم ساخته شده‌اند.

مواد مورد نیاز برای رنگ کردن ابروها رنگ مخصوص ابرو و برس رنگ است و بید یا ظرف شیشه‌ای کوچک که مواد را درونش مخلوط کنید و اکسیدان مخصوص ابرو که معمولا ۳ می‌باشد. پنبه برای پاک کردن رنگ‌ها از روی ابرو و وازلین برای چرب کردن قسمت‌هایی که می‌خواهید رنگ نگیرند و همین طور کرم تمیز کننده آرایش که قبل از رنگ کردنبرای تمیز کردن لازم است.
سعی کنید در دمای معمولی اتاق قرار بگیرید چون رنگ در جای سرد مدت بیشتری طول می‌کشد تا عمل کند.

۱ – با کرم پاک کننده آرایش ابروها را تمیز کنید، با گوش پاک‌کن دورادور ابرو و محلی که نمی‌خواهید رنگ کنید را با وازلین بپوشانید.

۲ – رنگ انتخابی را حدود ۱ سانتیمتر داخل بید شیشه‌ای بریزید و ۳ حدود قطره اکسیدان روی آن بچکانید، مواد را با برس خوب مخلوط کنید و از قسمت کلفت ابرو خیلی سریع و با دقت تمام بزنید. طوریکه همه ابرو ها با رنگ پوشانده شود.

۳ – دقت کنید که این رنگ خیلی سریع می‌گیرد. معمولا برای رنگهای تیره و مشکی یک دقیقه کافیست. با پنبه مرطوب ابروها را تمیز کنید تا جایی‌که دیگر پنبه رنگ نگیرد.

۴ – بیشتر از ۲-۳ دقیقه رنگ را نگه ندارید برای اینکه شما براحتی می‌توانید دوباره ابروها را تیره کنید ولی روشن کردن رنگ تیره بسیار سخت می‌باشد.

……ارایش وزیبایی…..

اول رنگ پوستتان را بشناسید سپس زیرسازی کنید
فونداسیون برای انواع پوستها توصیه می شود: “سرد”، “خنثی” و “گرم”. البته ممکن است بعضی پوستها بینابین اینها باشند مثلا “گرم مایل به خنثی” . برای اینکه شما را بیشتر با رنگ زمینه پوستتان ( Undertone ) آشنا کنیم، ما از توصیه های خانم گرینبرگ ، که یکی از هنرمندان معروف مارک است ، استفاده می کنیم. توجه کنید که این اصول برای کلیه پوستها با هر رنگی ( از پوست خیلی روشن گرفته تا تیره) مطابقت می کند و به یاد داشته باشید که اگر خودتان نمی توانید پی به جنس پوست خود ببرید می توانید از یک متخصص زیبایی بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد.
افرادی که پوست سرد دارند روی پوستشان سایه های صورتی، قرمز و آبی وجود دارد
اگر پوستتان ویژگی های زیر را داراست پس جنس پوستتان سرد است:
• رگهای مچ دستتان به رنگ آبی یا بنفش است
• جواهرات نقره بیشتر از طلا به پوستتان می نشیند.
• پوست صورتتان در برابر آفتاب به رنگ آبی می زند.
اگر پوستتان خنثی باشد، پوستتان نه صورتی/ قرمز/ آبی است و نه زرد / طلایی/ هلویی . اما چیزی بینابین این رنگها خواهد بود.
پوست شما خنثی است اگر :
• رگهای مچ دستتان آبی- سبز باشد.
• هم طلا و هم نقره به پوست شما می آید.
• پوست شما در معرض نور آفتاب به رنگ سبز بنظر برسد.

افرادی که رنگ پوستشان گرم است، روی پوست خود سایه هایی به رنگ زرد، طلایی و یا هلویی می بینند.
رنگ پوستان گرم است اگر:‌
• رگهای مچ دستتان سبز کم رنگ و یا زیتونی باشد.
• جواهرات طلایی بیشتر از نقره ای به پوستتان بیاید.
• پوست شما در معرض نور خورشید به نظر زرد بیاید.

۳ نکته کلیدی برای زیر سازی مناسب پوست
حالا که شما از نوع جنس پوست خود مطلع شدید، می توانید آرایش کردن را شروع کنید. اگر داخل فروشگاه تستر های زیرسازی را امتحان می کنید می توانید از ۳ نکته زیر در زمان تست بهره ببرید.

۱٫ ابتدا پوست را آماده کنید.
قبل از هر کاری پوست خود را تمیز کرده و با مرطوب کننده آنرا مرطوب نمایید. لایه برداری پوست های مرده باعث می شود که رنگ واقعی پوست را ببینید. اگر پوست شما عرق کرده باشد و یا کاملا تمیز نباشد، رنگ مورد نظرتان خودش را نشان نمی دهد.

۲٫ شرایط نور مناسب باشد.
مطمئن شوید که نور کافی برای تست کردن وجود دارد. بهتر است در یک مکان تست کرده و سپس به جاهای دیگر رفته و در نور های متفاوت تغییرات را مشاهده نمایید. یادتان نرود که لباس سفید پوشیده باشید برای اینکه لباسهای رنگی رنگ پوست را کمی تغییر می دهد و هرگز ابتدا از سایه ها استفاده نکنید. ابتدا باید پوستتان را با یک رنگ هماهنگ زیرسازی کنید و سپس چنانچه دیدید رنگ پریده هستید، می توانید مقداری رنگ برنزه را برای قرمز تر شدن پوست بکار ببرید

۳٫ از رنگهای نزدیک به رنگ پوستتان بیشتر استفاده کنید.
شما باید سه بخش از بدنتان را در نظر داشته باشید: صورت ، گردن و زیر گردن. البته خاطر نشان می کنیم که برای همه ممکن است یک قانون وجود نداشته باشد. طبیعی ترین رنگ پوست در ناحیه گردن وجود دارد. چون به دلیل مسائلی چون نور آفتاب رنگ پوست صورت و زیر گردن تیره تر از گردن می شود. برای جبران این مساله باید محصولی انتخاب کنید که هرچه بیشتر به رنگ طبیعی خودتان نزدیک باشد تا رنگ صورت و گردن و نقاط دیگر همگی یک دست شود.

…..خط چشم……..

ابتدا خط چشم مایع خود را بردارید و یک خط ضخیم در سرتاسر پلک بالایی خود بکشید.از گوشه بیرونی پلک بالایی تان یک خط نازک رو به بیرون بکشید.سپس خط چشم را از گوشه بیرونی چشمتان به خط اصلی و ضخیمی که در ابتدا کشیدید وصل کنید.حالا وقت آن شده که فضای خالی بین دو خط را پر کنید.از زیبایی چشم های خود لذت ببرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 3,824
  • بازدید سال : 25,661
  • بازدید کلی : 3,160,521
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس