loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 169 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)

....

خندیدن باعث چروک شدن پوست می شود؟

چروک شدن پوست بسته به دلایل مختلف به مرور زمان بروز می کند. برخی معتقدند که خندیدن زیاد هم یکی از دلایل در چروک شدن پوست است که در این رابطه متخصصان پوست توضیح می دهند.
بوتاکس چه نوع بوتاکسی خطر ناک است؟
امروزه راههای متعددی برای جوان سازی پوست وجود دارد. راههایی مثل ماسک های مختلف, میکرودرم و از همه معروفتر و پرطرفدارتر بوتاکس است که به دلیل کسترش استفاده برخی ها مواد تقلبی استفاده میکنند که پرعارضه و خطرناک هستند.
ماساژ پوست صورت ماساژ پوست صورت با قاشق برای نوروز!
همه خانم ها علاقه دارند پوست صورت آنها صاف و یکدست و بدون چین و چروک باشد و صورتی شاداب و جوان داشته باشند، ماساژ پوست صورت با قاشق روش جدیدی برای شادابی پوست صورت است که معجزه می کند.
سیب زمینی با سیب زمینی جوان شوید + تصاویر
سیب زمینی گیاهی است که خواص زیادی دارد و برای بدن بسیار مفید است اما تحقیقات جدید نشان می دهد که آب سیب زمینی برای پوست معجزه می کند.
پوست و زیبایی بدترین شغل ها برای پوست و زیبایی
بدترین شغل ها برای سلامت پوست و زیبایی ! درست است باید بدانید که طبق مطالعات و نظر متخصصان پوست دسته ای از مشاغل به عنوان پیرکننده و عاملان سرطان پوست معرفی شده ند.
فواید ریش ریش مردان و جلوگیری از سرطان
رعایت نکردن بهداشت یک نظر اشتباه در مورد ریش مردان است که امروزه از این مسئله در راستای حفظ سلامت مردان به خصوص در برابر ابتلا به سرطان نام برده می شود.
پرپشت شدن ابرو پرپشت شدن ابرو با نسخه های گیاهی
پرپشت شدن ابرو ها زیبایی چشم ها را کامل می کند. داروها و لوسیون های شیمیایی را دوربریزید و به سراغ داروهای گیاهی برای پرپشت شدن ابرو بروید. بهترین ها برای تقویت ابرو شامل..
راههای مراقبت از ناخن راههای مراقبت و تقویت ناخن
راههای مراقبت از ناخن و روش تقویت ناخن را بشناسید و با رعایت آنها ناخن هایی محکم و زیبا داشته باشید. برای داشتن ناخن هایی زیبا بایستی عادات غذایی و بهداشتی خاصی را رعایت کنید.
خوشبو شدن موها راههای خوشبو شدن موها
خوشبو شدن موها با استفاده از برخی مواد طبیعی و گیاهان پرخاصیت تکمیل کننده ی زیبایی موهاست. با ترکیبات ساده اما موثر می توان موها را خوش عطر کرد و بوی نامطبوع ان را از بین برد.
جلوگیری از پیر شدن حمام زنان ژاپنی برای جلوگیری از پیر شدن + تصاویر
جلوگیری از پیر شدن و جوانی در میان زنان ژاپنی شیوه ای عجیب دارد که معروف به حمام زیبایی است. در این روش زنان ژاپنی در دو مرحله در حمام هایی پر از خاک اره قرار می گیرند.
پیری زودرس پوست عوامل پیری زودرس پوست
پیری پوست! چه واژه ی تلخی است نه؟ هیچ کس دوست ندارد پیری پوستش را تجربه کند و برای به تاخیر انداخت آن انجام هر کاری می ارزد پس بهتر است برای جلوگیری ابتدا دلیل را بدانید.
درمان جوش صورت درمان سریع جوش صورت و آکنه
جوش های صورت یکی از مزاحم ترین و وقت نشناس ترین چیزهایی هستند که ما را آزار می دهند اما با دانستن علت و درمان های مناسب این بخش به راحتی میتوان آنها را برطرف کرد.
۷ ماسک زمستانی صورت برای پوست های چرب و خشک ۷ ماسک زمستانی صورت برای پوست های چرب و خشک
معرفی چند نمونه از معروف ترین ماسک های طبیعی دنیا که در فصل زمستان استفاده می شوند.
درمان ریزش مو برای درمان ریزش مو چه کنیم؟
درمان ریزش مو در سبد غذایی شما می تواند یافت شود. طب سنتی به عنوان یکی از قدرتمندترین روش های درمان ریزش مو این درمان های خوراکی را به شما معرفی و پیشنهاد می کند.
درمان ریزش مو درمان ریزش مو با یک نسخه
درمان ریزش مو با روشی طبیعی که عوارضی به دنبال نخواهد داشت بهترین راه درمان است. تصاویری که درادامه مشاهده می کنید نتیجه ی استفاده از این روش درمان ریزش مو را نشان می دهد.
خوراکی های مفید برای رشد مو
خوردن سبزیجاتی که به رنگ سبز تیره هستند به رشد سریع موها کمک می کنند . این نوع سبزیجات سرشار از ویتامینهای ای ، سی و دی هستند که برای رشد سریع موها خیلی مفید هستند.
راز جوان ماندن یک زن راز جوان ماندن یک زن در ۴۰ سال نخندیدن + عکس
راز جوان ماندن یک زن آمریکایی در نخندیدن ۴۰ ساله اش نهفته است که وی به جای روشهای درمانی رایج و استفاده از دارو و ماسک این راه را پیش گرفته است.
جوان سازی پوست جوان سازی پوست با حلزون زنده + تصاویر
حرکت حلزون های زنده روی پوست برای جوان سازی پوست و استفاده از خاصیت ضد پیری حلزون ها ابتکاری است جدید در ژاپن که به تازگی رواج یافته است.
اکسیر جوانی پوست اکسیر جوانی پوست با داروی گیاهی روسی
داشتن پوست شفاف و زیبا برای جلوگیری از پیری زودرس پوست را به همراه رژیم لاغری آسان را که به عنوان اکسیر جوانی روسا معرفی شده است را در این بخش از بهداشت و سلامت نمناک مشاهده کنید.
چروکهای صورت نابود کننده ی چروکهای صورت را بشناسید
چروکهای صورت در اطراف لب و اطراف چشم یکی از آزاردهنده ترین نشانه های از بین رفتن جوانی پوست است که طبق مطالعات اخیر در اروپا برای رفع آنها چند خوردنی عالی عمل می کنند.
چگونه مژه ها را پرپشت کنیم چگونه مژه ها را پرپشت و چند برابر کنیم
چگونه مژه ها را پرپشت کنیم به طوری که مژه هایمان چند برابر شوند؟ اگر شما هم مثل تمام خانم ها علاقه مند به داشتن مژه هایی پرپشت و زیبا هستید با خواندن این مطلب راه درست را خواهید یافت.
منافذ پوست صورت از بین بردن منافذ باز پوست صورت
از بین بردن منافذ باز پوست صورت مشکلی است که بسیاری از خانم ها و آقایان برای آن به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند اما به سختی نتیجه می بینند. تمام روش های موثر برای از بین بردن منافذ باز پوست …
ویتامین زیبایی صورت ویتامین برای زیبایی پوست و صورت
زیبایی صورت و پوست بستگی به عوامل بسیاری دارد که یکی از آنها مصرف ویتامین هایی است که قدرت ویژه ای در جلوگیری از پیری و از بین رفتن زیبایی پوست صورت دارد.
زیبایی و جوانسازی پوست زیبایی و جوانسازی پوست با ماسک میوه های زمستانی
زیبایی و جوانسازی پوست با استفاده از ماسک های میوه های همچون کیوی , پرتقال و خرمالو بسیار ساده تر و بدون دردسر به دست می آید و شما را از شر کرم های مختلف نجات می دهد.
از بین بردن چروک از بین بردن تمام چروک صورت تنها با یک ماده
از بین بردن چروک صورت از قبیل چروک دور چشم و چروک پیشانی برای زیبایی و جوانی پوست صورت بسیار موثر است. در این بخش یک راز مردمان چین و کره را برای از بین بردن چروک برایتان بازگو می کنیم.
میکروپیگمنتیشن زیبایی دائم یا میکروپیگمنتیشن چیست؟
میکروپیگمنتیشن چیست؟ حتما شما هم خانم هایی را دیده اید که همیشه آراسته هستند و چهره ی آخر شب آنها با اول روز تفاوتی ندارد. راز زیبایی دایمی آنها میکروپیگمنتیشن است.
روش تقویت مژه روش تقویت و پرپشت شدن مژه
تقویت و پرپشت شدن مژه به چندین عامل مربوط است که شامل رعایت نکات مهم و عادات صحیحی است که برای رشد و تقویت مژه و ابرو بسیار مهم و موثر هستند که در ادامه می خوانید.
بهترین ماسک برای روشن تر شدن پوست صورت بهترین ماسک برای روشن تر شدن پوست صورت
متخصصان دریافتند که بهترین ماده برای اینکه پوست صورت صاف و روشنی داشته باشیم در بادام موجود است و ماسک بادام گزینه ی مناسبی برای استفاده میباشد.
از بین بردن چروک دور چشم از بین بردن چروک دور چشم به روش زنان ژاپنی
از بین بردن چروک دور چشم راه و روش های مختلفی از قبیل بوتاکس و استفاده از ماسک های دور چشم دارد اما طبق معمول راز زیبایی پوست زنان شرقی با تمام این روش ها متفاوت است.
مواد غذایی برای زیبایی پوست ۸ ماده غذایی موثر برای زیبایی پوست و مو را بشناسید
مواد غذایی برای زیبایی پوست و مو دسته ای از مواد غذایی هستند که با مصرف آنها از راه طبیعی می توان سلامت و زیبایی پوست و مو را تامین کرد و در کنار داشتن پوست و مویی زیبا و سالم سلامتی را حفظ کرد


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 3,794
  • بازدید سال : 25,631
  • بازدید کلی : 3,160,491
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس