loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 220 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)

...

ادامه مطلب…

 

به طور معمول محصولاتی که برای اصلاح صورت به کار برده می‌شوند، انواع متعددی دارند و شامل صابون، کف‌های اسپری، خمیرهای کف کننده و خمیر اصلاح هستند. هدف از استفاده هر کدام از این محصولات، نرم کردن موها برای اصلاح آسان‌تر و راحت‌تر است………..

اگر موها ضخیم و خشک هستند، احتیاج به فشار بیشتری برای تراشیدن داشته و در نتیجه تحریک بیشتری ایجاد می‌کنند. یک ماده اصلاح باید موها را به سرعت نرم کرده و سبب صاف شدن و سیخ شدن آنها شود تا راحت‌تر تراشیده شوند. کرم یا خمیر اصلاح باید کف زیاد ایجاد کرده و کف زود خشک نشود و موجب تحریک پوست یا مخاط نشود. صابون‌های اصلاح به علت ایجاد ذرات متراکم در موها کف طولانی مدت‌تری را دارند اما صابون‌ها برای تولید کف باید در یک کاسه آب گذاشته شده و با فرچه روی پوست مالیده شوند بنابراین مورد استقبال نیستند. کرم‌های مولد کف نیز به دلیل لزوم استفاده از فرچه، امروزه کاربرد کمتری دارند. از آنجایی که کرم‌های بدون فرچه حاوی روغن و آب هستند و یک لایه چربی روی پوست باقی می‌گذارند و کمتر سبب تحریک پوست می‌شوند، مناسب پوست‌های خشک و حساس هستند. این کرم‌ها شبیه مرطوب کننده عمل کرده و چون فاقد صابون یا حلال هستند و یا کمترین مقدار را دارند، موجب از بین رفتن چربی پوست نمی‌شوند. افراد دارای پوست‌های خشک بهتر است به جای محصولات بعد از اصلاح از کرم‌های نرم کننده یا لوسیون استفاده کنند. افراد با پوست چرب اغلب مصرف کرم‌های اصلاح کف کننده یا کف‌های فشاری را ترجیح می‌دهند. این محصولات حاوی صابون یا سورفاکتانت بوده که چربی پوست را بهتر از کرم‌های بدون فرچه پاک می‌کنند………… اگر پوست چرب باشد، بهتر است بعد از اصلاح، صورت را به طور کامل شست. همچنین استفاده از محصولات بعد از اصلاح به دلیل اثر خشک کنندگی مفید است. به هر حال اگر پوست طبیعی دارید و مانند افراد با پوست چرب نیازمند رعایت مواردی نیستند، می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی محصولی را برگزینید. به طور مثال کرم‌های بدون فرچه احتیاج به ظرف و فرچه ندارند و حتی نسبت به کف‌های اسپری خطر خالی شدن را نیز ندارند و برای مسافرت مناسب‌تر هستند. کرم‌های فشاری یا اسپری در اساس یک کرم کف کننده در مایعی از پرویلانت و دیگر ترکیبات است و بهترین حسن آن کاربرد آسانش است. ………..

چند سالی است که کرم‌های فشاری گرم نیز به بازار آمده اما مورد استقبال نبوده چون هزینه تقریبا دو برابر کرم‌های معمولی داشته زمان نرم شدن موها را به طور قابل توجهی کاهش نمی‌دهد. حرارت این کرم‌ها موجب افزایش جذب آب به وسیله موها شده و نرمی موها را تشدید می‌کند. آنچه در پایان بسیار مهم می‌دانم، آن است که مساله شایع، کمبود زمان کافی برای نرم شدن موهاست. اگر دو دقیقه برای خیس خوردن موها صبر کنید، متوجه خواهید شد که اصلاح راحت و آسان‌ خواهد بود.

چشم ها نقاط اصلی و کانونی چهره هستند. نحوه آرایش و انتخاب رنگ آن بستگی مستقیم به حالت و رنگ چشم هر فردی دارد. با رنگ‌ها می‌توان اندازه‌ها واشکال متفاوتی به وجود آورد به عنوان مثال رنگ‌های روشن باعث درشتی و رنگ‌های تیره باعث کوچک‌تر شدن چشم‌ها می‌شوند.

متخصصان آرایش، نکات مهمی را برای ایجاد چشمانی جذاب با آرایشی دقیق ذکر می‌کنند، مثلا اگر می‌خواهید چشم‌هایی درشت و زیبا داشته باشید سعی کنید در آرایشتان از سایه‌های کمرنگ استفاده کنید. اگر از سایه بعد از خط چشم استفاده شود، حالت خواب آلودگی و کم نما شدن درچشم‌ها ایجاد می‌شود، بنا براین از خط چشم باید در پایان کار برای ایجاد بهترین حالت استفاده کرد. با استفاده از ریمل مناسب می‌توان مژه‌ها را پرپشت و فردار کرد. برای این کار می‌توانید از انواع ریمل‌های پرپشت و بلند کننده مژه استفاده کنید. هیچ‌گاه از خط چشم در داخل مژه ها و پلک‌های پایینی استفاده نکنید چراکه این کار موجب کوچکتر به نظر آمدن چشم‌ها می‌شود.
سایه زدن

نحوه سایه زدن می‌تواند چشمانتان را بزرگتر، کوچکتر، با فاصله زیاد و یا کم جلوه دهد. مهم این است که سایه چشمتان را طوری پخش کنید که نگاه شما جلب توجه کند، نه سایه چشمتان. هرگز فراموش نکنید پیش از آرایش پلک‌های خود را آماده کنید، مانند وقتی که صورتتان را با کرم پودر برای آرایش آماده می‌کنید، آن را روی سطح پلک‌های خود نیز بمالید و خوب پخش کنید و سپس آرایش چشمتان را آغاز کنید.

هنگام سایه زدن چشمانتان را باز نگهدارید و کمی سرتان را به عقب متمایل کنید تا به خوبی ببینید چه می‌کنید و سایه درست روی پلک شما بنشیند. اگر پلک‌های پف کرده دارید، سعی کنید از رنگ‌های مات برای سایه چشمانتان استفاده کنید.هنگام سایه زدن، روشن ترین رنگ را روی کل پلک، یعنی از خط مژه تا ابرو، بکشید. این سایه روشن، رنگ پایه آرایش چشم شما خواهد بود، درست مانند کرم پودر که رنگ پایه آرایش صورتتان است. این سایه روشن باعث دوام رنگ و همچنین جلوگیری از خط افتاده آرایش چشمتان می‌شود.زمانی که عجله دارید، رنگ پایه را زده و سپس ریمل بزنید، همین.

پس از زدن رنگ پایه روشن، رنگ متوسط را پایین ابرو بزنید. این قسمت از چشم جایی است که اکثر خانم‌ها سایه چشم را می‌زنند سپس رنگ متوسط را روی رنگ پایه پخش کنید. رنگ سوم را هم می‌توانید استفاده کنید. برای رنگ سوم از یک رنگ تیره استفاده کنید تا در نگاهتان عمق ایجاد کند. رنگ تیره را در امتداد خط مژه بالا و گوشه خارجی چشم و همچنین از وسط پلک پایین به سمت خارج چشم بکشید تا با سایه ای که به پلک بالا زده‌اید حالت مثلثی در گوشه چشم ایجاد کند. این سایه باعث می‌شود چشم و خط ابروی شما برجسته تربه نظر برسد. سایه سوم را خوب پخش کنید تا چشم شما بهتر شکل بگیرد.
از ریمل تا مژه‌هایی بلند

بعد از رژ لب، ریمل مهم‌ترین وسیله آرایشی شماست.به کار بردن ریمل باعث درشتی چشم‌ها و جلوه‌دار شدن مژه‌هایتان می‌شود. به جز تنوع رنگ، ریمل‌ها انواع مختلفی دارند، ضخیم کننده، بلند کننده، حجم دهنده، پررنگ‌کننده، ضد آب و معمولی. روش ریمل زدن برای جلا دادن نگاه شما اهمیت بسزایی دارد.باید توجه داشته باشید ریمل شما تمام سطح مژه، از ریشه تا نوک آن را بپوشاند.

برای مژه‌های بالا، قبل از کشیدن برس ریمل روی مژه ها، میله ریمل را روی پایه مژه‌هایتان بمالید تا به اندازه کافی رنگ روی مژه هایتان بنشیند. سپس این رنگ را با استفاده از برس ریمل، از پایین تا بالای مژه به خوبی بکشید. اگر این کار را با دقت انجام دهید، مژه‌هایی زیبا با نوک‌های جدا از هم خواهید داشت.هنگام ریمل زدن به مژه‌های پایین، میله ریمل را به صورت عمودی نگهداشته و آن را به چپ و راست حرکت دهید. مراقب باشید زیر چشمانتان را لک نکنید.

وقتی می‌خواهید بیش از یک بار ریمل بزنید، شانه زدن مژه‌ها بین ریمل زدن‌ها باعث می‌شود مژه‌های شما به هم نچسبند.اگر ریمل شما نوست و میزان ریمل روی میله آن زیاد است، اضافه آن را با دستمال پاک کنید.اگر می‌خواهید ماده ریمل بیشتر روی برس آن بنشیند، برس را داخل ظرف بچرخانید. هیچوقت آن را در ظرف ریمل بالا و پایین نکنید، چون باعث می‌شود ریمل داخل ظرف زودتر از معمول خشک شود.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 320
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 320
  • بازدید ماه : 4,017
  • بازدید سال : 25,854
  • بازدید کلی : 3,160,714
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس