loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 189 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)

...

دیروز از سر بیکاری چسبیدم اتاقمو مرتب کردم

الان که رفتم تو اتاقم انگار بمب ترکوندن

همه چی ریخته به هم

من که نبودم پس چی شده

مگه میشه ؟ مگه داریم؟

.

.

جوک و اس ام اس مگه داریم مگه میشه رویای بارانی

.

.

دیروز برای دوستم یه جوک تو لاین فرستادم

نوشت شما

گفتم محصولی از پاک شوما

مسدودم کرد

مگه میشه؟ مگه داریم؟

.

.

جوک و اس ام اس مگه داریم مگه میشه رویای بارانی

.

.

تو خیابون داشتم میرفتم

بعد یکی بهم گفت سلام مدیر چقدر جوکات بی مزه ان

منم گفتم هر هر هر

اصن مگه میشه؟ مگه داریم؟

.

.

جوک و اس ام اس مگه داریم مگه میشه

.

.

بی مزه ترین مطلبم بود قبول دارم

امروز بعد از مدتها رفتم وایبرمو باز کنم

پیغام اومد:

باز نمیشه…

گمشو برو پیش تلگرام جونت!!!

جَلّل خالق!!

مگه داریم؟!

مگه میشه؟!

.

.

جوک و اس ام اس مگه داریم مگه میشه رویای بارانی

.

.

مَرد بٰاس وَقتى میره خواستگارى بگه؛

ممنون که تا اَلان نگهش داشتین…
ازین به بَعد خودم نوکرشم… O__o
مگه داریم ؟!
مگه میشه ؟!

.

.

جوک و اس ام اس مگه داریم مگه میشه

.

.

دختره میره ارایشگاه ابروهاشو بر میداره ولی خیلی نازک میشه

حالا شاکی شده چرا ابروهامو پسرونه برداشتن

واقعا مگه داریم مگه میشه

.

.

جوک و اس ام اس مگه داریم مگه میشه رویای بارانی

.

.

مگه میشه…
مگه داریم…
اینهمه اس ام اس در عرض دوساعت…
اونم تبلیغاتی…
شما بگید من چیکار کنم؟؟!!!

.

.

جوک و اس ام اس مگه داریم مگه میشه رویای بارانی

.

.

بابام انقد از توافق خوشحاله که هنوز کولرو خاموش نکرده!

مگه میشه؟

مگه داریم؟

.

.

جوک و اس ام اس مگه داریم مگه میشه رویای بارانی

.

.

امروز بعد از مدتها رفتم وایبرمو باز کنم

پیغام اومد:

باز نمیشه…

گمشو برو پیش تلگرام جونت!!!

جَلّل خالق!!

مگه میشه؟!

مگه داریم؟!

.

.

جوک و اس ام اس مگه داریم مگه میشه رویای بارانی

.

.

مرد واقعی مردیه که یه زن روبخاطر زیبایش نخواد اونو بخاطر
زیباشدن زندگیش بخواد

جلل خالق
مگه داریم؟؟!!!
مگه میشه؟!!
صحبته میکنی شما!

.

.

جوک و اس ام اس مگه داریم مگه میشه رویای بارانی

.

.

امروز صبح یکی اومد تو خ گفت تو کارو زندگی نداری داداش … گفتم چرا اتفاقا الان سر کارم ..
گفت مگه میشه … مگه داریم


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 309
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 607
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,291
  • بازدید ماه : 1,291
  • بازدید سال : 33,390
  • بازدید کلی : 3,168,250
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس