loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 150 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

....

آن روز ها را یادم می آید که میگفتی حس بی تو بودن را تجربه نخواهم کرد…

.

گفتی تجربه نخواهم کرد زیرا آن روز که نباشی من نیز نیستم..

.

روز های بعدی آن یادم آمد من بودم تو هم بودی

.

ولی با دیگری…

لطفا برای مشاهده ادامه متن های عاشقانه و غمگین به ادامه مطلب مراجعه نمایید:

 

امروز را چه میگویی؟دیگر یاد آوری نمیخواهد..

یک بار دیگر حس کردم بودنت را در کنارم…

ولی یکی دیگر کنارت بود.. میشنیدم..

میشنیدم که میگفت اون کیست که بر سر مزارش ایستاده ایم؟

میشنیدم… میشنیدم…

میشنیدم که میگفتی…نمیشناسمش فقط نمیدانم چرا دلم برایش سوخت..

در این مورد حق به تو میدهم..غریبانه مردم گاهی دلم برای خودم میسوخت ..

که چه غریبانه خواهم مرد بدون او..

آری همان متنیست که برای سنگ قبرم آماده کرده ام..

درست است دیروز را یاد آوری کردم امروز را توصیف

میخواهی فردا را برایت پیش بینی کنم؟

فردای من و تو تکرار امروز است..باور نداری؟؟

با نابود کردن خود فردا را تکرار امروز خواهم کرد

بدرود..


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,530
  • بازدید ماه : 1,530
  • بازدید سال : 33,629
  • بازدید کلی : 3,168,489
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس