loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 371 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

محبت به نامرد ، کردم بسی محبت نشاید به هر نا کسی
تهی دستی و بی کسی درد نیست که دردی چو دیدار نامرد نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به نامردی نامردان قسم خوردم که نامردی کنم در حق نامردان

آهای رفیق نامرد یه روز میشی پشیمون پشیمونی چه سودت وقتی بمونی دلخون

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

صد سال در بیابان آواره شوی / به از آن است که در خانه محتاج نامردان شوی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ای نا رفیق.. به کدامین گناه ناکرده.. تازیانه می زنی بر اعتمادم
زیر پایم را زود خالی کردی . سلام پر مهرت را باور کنم.یا پاشیدن زهر نا مردیت را
خنجری از پشت در قلبم فرو رفت پشت سرم را نگاه کردم .. کسی جز تو نبود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مرا هرگز نباشد بیمی از مشت برادر جان مرا نامردمی کشت

فتوت پیشه خندد روی در روی زند نامرد ناکـــس خنجر از پشت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به نامردی نامردان قسم جانا که نامردی که نامردان خجل گشتند از بس که تو نامردی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به نامردمان مهر کردم بسی نچیدم گل مردمی از کسی
بسا کس که از پا در افتاده بود سراسر توان را زکف داده بود
به حیلت گری خنجر از پشت زد بخونم ز نامردی انگشت زد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گمان کردم که با من همدل و همراه و همدردی ، به مردی با تو پیوستم ندانستم که نامردی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت. هر کسی غصه اینکه چه می کرد نداشت. چشم سادگی از لطف زمین می جوشید. خودمانیم زمین این همه نا مرد نداشت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زبیم و رنج نامردی دگر دردی نمیبینم مزن لاف مروت را که من مردی نمیبینم
منم آن چوب سرگردان به ساحل میرسم زیرا درون موج دریاها عقب گردی نمیبینم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمیتونم ببخشمت دور شو برو نبینمت تیکه ای بودی از دلم گندیدی و بریدمت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه قدر سخته دلت بخواد سرت رو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر آوار نامردیش
همه وجودت له شده ….

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زمـین گرمـم کـمته تو که میگفـتی من سـرم کـی مـیشه اون گلوتوبا دشنه نامردی بدرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای نا رفیق.. به کدامین گناه ناکرده.. تازیانه می زنی بر اعتمادم
زیر پایم را زود خالی کردی . سلام پر مهرت را باور کنم.یا پاشیدن زهر نا مردیت را خنجری از پشت در قلبم فرو رفت پشت سرم را نگاه کردم .. کسی جز تو نبود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمیگردم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من نمی گویم مرا ای چرخ سرگردان مکن / هرچه می خواهی بکن محتاج نامردان مکن!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نفرین به توی نامرد که با زیباترین نقاب به چهره رفیق درامدی. نفرین بر آن مرامی که
اینگونه به اعتمادم خیانت کرد نمیبخشمت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده
باشد به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست به نامردانی چون تو دیگر دل نخواهم بست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همه از مرگ می ترسن ما از رفیق نامرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است

از درد دوست نداشتن هایت گفتم !
خیانت را تجویز کردند !
گویا این آسان ترین راه عاشقی است . . .

**************

” دوستت دارم ” را برای هر دویمان فرستادی ، هم من ، هم او ، خیانت میکردی یا عدالت ؟

**************

کار دنیا رو می بینی ؟
حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره . . .
ولی محبت خیانت میاره !

**************

نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی ، به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی ، نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی ، به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی ، نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی . . .

**************

دانه هایی از عشق کاشتم و خوشه هایی از غم برداشتم
خیانت ، تکرار و رویش نفرت . . .

**************

ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم . . .
من ، تو و رقیبم !
من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت . . .

**************

در زندگیم به هیچ کس خیانت نکردم ، جز خودم . . . !
پابندی به تو خیانت به خودم بود لعنتی . . . !

زندگی به من آموخت ؛ آدمها نه دروغ می گویند نه زیر حرفشان می زنند !
اگر چیزی می گویند صرفا احساسشان درهمان لحظه ست ، نباید رویش حساب کرد . .. !

**************

ناراحت شدن از حقیقت بهتر از تسکین یافتن با یک دروغ است !

*************

باید به بعضیا بگی : این شماره ی پینوکیوست !
بیا یه زنگ بزن ببین چطوری آدم شده ، شاید تو هم آدم بشی . . . !

*************

بعضی دروغ ها آنقدر قشنگند که دلت میخواهد باورشان کنی !
تو قشنگ ترین دروغ زندگی من بودی ؛ هنوز باورت دارم . . .

*************

کاش خدا سه چیز را نمی آفرید !
عشق ، غرور و دروغ ؛ چون عشق هنگام غرور به انسان دروغ می گوید . . .

************

باور کن من هرگز لایق دوستت دارم های تو نبودم ، ملتمسانه ازتو میخواهم دوستت دارم هایت را به کسی بگویی که لایق دروغهایت باشد. . . .

*************

کم کم بهت ثابت میشهکه اگر ” دروغ اول ” رو راحت بخشیدی ، منتظر دروغ های بعدی با وقاحت بیشتر باشی . . . !

ادامه ←

اس ام اس خیانت !
توسط PAYAM در نوامبر ۱۲, ۲۰۱۲ در اس ام اس خیانت و نامردی با ۲ دیدگاه تــویــیــت
تو این دو روز زندگی ، شبیه من فراوونه
یه لحظه چشماتو ببند ، گذشتن از من آسونه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

این تو نیستی که مرا از یاد برده ای
این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند
صحبت از فراموشی نیست ، صحبت از لیاقت است !!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

همیشه درد از دیگران است
گاهی از نبودنشان
گاه از بودنشان
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

در خیالم پشت سرت آب ریختم نه برای اینکه برگردی ، تا پاک شود هرچه رد پای توست از زندگی

♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

جالب است که انسانها دو چشم دارند ولی با یک چشم به دیگران می نگرند
و جالب تر اینکه انسانها یک چهره دارند اما دورویی می کنند

* * * * * * * * * * * * * *

ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم ! من ، تو و رقیبم !
من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت . . .

* * * * * * * * * * * * * *

حداقل اگر خیانت کردی و رفتی آنقدر انسان باش که بگی خیانت کردم ، نگو تو بد بودی !

* * * * * * * * * * * * * *

در زندگیم به هیچ کس خیانت نکردم ، جز خودم . . . !
پابندی به تو خیانت به خودم بود لعنتی . . .

* * * * * * * * * * * * * *

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد . . .
از عاشقی تباهی ، از زندگی مصیبت ، از دوستی شکست و از سادگی خیانت . . .

برای خیانت ، هزار راه هست ، اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست !

خیانت همیشه در اوج اعتماد اتفاق می افتد .
( ناپلئون )

* * * * * * * * * * * * * *

خائن بودن که راحته !

یه کار سخت تر مثلِ وفادار بودن و امتحان کن . . . !

* * * * * * * * * * * * * *

چرا فکر می کنی اون بهت خیانت کرده ؟!
این تویی که با انتخاب کردن و دوست داشتن کسی که لیاقتتو نداره به خودت خیانت کردی . . .

* * * * * * * * * * * * * *

همه گفتن :
عشقت داره بهت خیانت می کنه !
گفتم : می دونم !
گفتن : این یعنی دوستت ندارها
گفتم : می دونم !
گفتن : احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !
گفتم : می دونم !
گفتند : پس چرا ولش نمی کنی . . . ؟!
گفتم :این تنها چیزیه که نمی دونم . . . :(

* * * * * * * * * * * * * *

عشق اون نیست که در اوج رابطه ، پاک بمونی ، عشق اونه که در اوج اختلاف ، خیانت نکنی . . . ! * * * * * * * * * * * * * *

اگر کسی یکبار به تو خیانت کرد این اشتباه از اوست ، اگر کسی دوبار به تو خیانت کرد این اشتباه از توست !
( شکسپیر )

* * * * * * * * * * * * * *

دانه هایی از عشق کاشتم
و خوشه هایی از غم برداشتم
خیانت
تکرار
و رویش نفرت. …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هرچه ها میکنم
گرم نمیشود خاطرم
بوی تعفن خیانت از دهانم میآید
هــــــــــا….
خاطر من و
خیال تو و
خیل خیانت …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همیشه تاریکی کریه نیست !
آبروی نور را برده این خیانت روشن.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ، خیانت می تواند دروغ دوست داشتن باشد ، خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ، خیانت می تواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد . (شکسپیر)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای نارفیق.. به کدامین گناه ناکرده.. تازیانه می زنی بر اعتمادم
زیر پایم را زود خالی کردی . سلام پر مهرت را باور کنم.یا پاشیدن زهر خیانتت را

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی ، به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی ، نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی ، به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی ، نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی ،

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه قدر سخته دلت بخواد سرت رو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر آوار خیانتش
همه وجودت له شده ….

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حیران شده ی گریه ی پنهانی خویشم
آرامشی از لحظه ی طوفانی خویشم
پنهان شدی و فکر خیانت به سرم زد
شرمنده ی این حالت شیطانی خویشم ..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 319
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 637
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,321
  • بازدید ماه : 1,321
  • بازدید سال : 33,420
  • بازدید کلی : 3,168,280
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس