loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 153 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

دلتنگی یعنی…:

فاصله ای که با هیچ بهانه ای پر نمی شود !

 

 اس ام اس دلتنگی

کاش به جای “دلم” گلویم تنگ می شد

هوا نمی رسید و خلاص …

 

اس ام اس دلتنگی

 

چقدر دلتنگ حضورت هستم…!

کاش تصویرت نفس می کشید…

 

 

 اس ام اس دلتنگی

 

دلتنگی…پیچیده نیست …

یک “دل”…یک “آسمان”…یک “بغض”…و آرزوهای ترک خورده !

 

 

 اس ام اس دلتنگی

 

روزهای سختی رو میگذرونم…

وقتی که نیستی همه چیز “تنگ” می شود

نفسم…

دنیایم…

دلم… !

 

 

 اس ام اس دلتنگی

 

“دلتنگم” اما تو را طلب نمی کنم

نه اینکه بی نیازم

صبور شده ام …

 

 

 اس ام اس دلتنگی

 

“دلتنگی” …

همانند سربازی که تازه از جنگ بازگشته…

محتاج نوازش دست هایت هستم…

باور کن که دلتنگی …!!!

دلتنگی مرگ تدریجی ست… !

 

 

 اس ام اس دلتنگی

 

در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد…!!

در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است…

همیشه دلتنگ توام…!

 

 

 اس ام اس دلتنگی

 

“دلتنگی”…!

تنها سهم من بود…

از تمام زیبایی هایت…!

 

 

اس ام اس دلتنگی

 

 

آنقدر “دلتنگتم” که حتی…

ابلیس بر وسعت این دلتنگی سجده می کند…!!!

 

اس ام اس دلتنگی

کاش می شد
زندگی را هم عوض کرد
مثل «چای»
وقتی که سـرد می شود . . .

*

 اس ام اس دلتنگی

*

روزی زلپ یار ربودم بوسی ، گفت هم بی ادبی هم لوسی
گفتم گناهم چیست کردم بوسی ، گفت لب و ول کردی و لپ می بوسی !!!

*

 اس ام اس دلتنگی

*

 

پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را
بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد . . .

*

 اس ام اس دلتنگی

*

 

بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم، سنگ قبر احساس ندارد . . .

*

 اس ام اس دلتنگی

*

 

در مــــــورد مردها حسی هست که اسمشو میذارن “غیرتـــــــ”
و به همـــــون حــــس در خانمها میگــــــن “حســـــــادتــ”

اما…

مـــــن به هــردوشون میگمــــ عشــــق!!
تا عاشـــــــق نبـــــاشی نه غیرتی میشـــــوی نه حســـــــود!

*

 اس ام اس دلتنگی

*

 

چه سخت بر من گذشت آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی !

*

 اس ام اس دلتنگی

*

 

معلممان میگفت زیر کلماتی که نمیدانید خط بکشید
و حالا بعد از این همه سال و این همه عمر و این همه کتاب
به زیر همه دنیا خط میکشم …

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

مثل تار موهایش اینبار دوستت دارم هایم را پشت گوشش انداخت و رفت !

متن های کوتاه عاشقانه و غمگین

همه چیز آرام است
دل من استثناست !

*

 اس ام اس دلتنگی

*

 

دیشب دونه دونه به ستاره ها سر زدم
اما هیچکدوم تو نبودی
اما وقتی به آخرین ستاره رسیدم

آروم بهم گفت :
اون خوده ماهه
تو هنوز دنبال ستاره ای

*

 اس ام اس دلتنگی

*

 

میگویند جادوگرها
همه چیز را بلدند

خیابانها, کوچه ها…
حتی رنگهای چراغ قرمز را

اما هنوز هم گم میشوند!
آدم ها را بلد نـیستن…

*

 اس ام اس دلتنگی

*

 

کل دنیـــآ رآ هـــم کـــه دآشتــه بآشــی . . .
بــآز هــــم دلتــــ میخــوآهــــد . . .

بعضــی وقتهــــآ . . .
فقـــط بـعـضــی وقتهـــآ . . .

بــرآی یـکــــ لحظــــه هـــم کـــه شـــده . . .
همــــه دنیـــآی یـکــــ نفــــر بآشــی…..!!!

*

 اس ام اس دلتنگی

*

نمی دانم چرا اینگونه است ؟
وقتی نگاه عاشق کسی به توست ، می بینی اما دلت بسته به مهر دیگری است
بی اعتنا می گذری و عاشقانه به کسی می نگری که دلش پیش تو نیست !

*

 اس ام اس دلتنگی

*

 

آرزو مُرد و جوانی رفت و عشق از دل گریخت
غم نمی گردد جدا از جان مسکینم هنوز !

*

 اس ام اس دلتنگی

*

 

دوست داشتن یه درده
دوست نداشته شدن هزار و یک درد
و من به هزار و دو درد مبتلام !

*

 اس ام اس دلتنگی

*

 

زردترین اتفاق دنیا پاییز نیست ، نبودن توست
اتفاقی که لحظه به لحظه می افتد !

*

 اس ام اس دلتنگی

*

 

بسلامتی روزی که به عشقم بگم کجایی؟بگه دارم میام خونه عزیزم

*

 اس ام اس دلتنگی

*

 

بعضیا میگن دنیا بی ارزشه
ولی دنیای که
تو توش هستی مگه میشه بی ارزش باشه . . .

*

***** اس ام اس دلتنگی *****

*

من تمام نشانه های حیات را دارم اما قلبم مثل حوض کوچکی که
ماهی اش را گربه برده است ایستاده !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,454
  • بازدید ماه : 1,454
  • بازدید سال : 33,553
  • بازدید کلی : 3,168,413
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس