loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 181 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام رخصت با لینک مستقیم و پخش آنلاین + متن آهنگ

کیفیت اصلی به زودی

Download New Music Hamid Askari Called Rokhsat

.:: تیتراژ سریال رخصت ::.

متن آهنگ جدید حمید عسکری به نام رخصت

♫♫♫

خدایا راهو گُم کردم کمک کن تا که برگردم
نذارم لحظه ای تنها تو این بیراهه رفتن ها
تو ای تنها پناه من تو بگذر از گناه من
ببخشا هر چه بد کردم گنه کردم گنه کردم

شدم غره به ایمانم خیال کردم که می دانم
اسیر نفس اماره شدم بیچاره همواره
با این که خالیه دستم ولی باز عاشقت هستم
کمی آرامش خاطر تو ای والاترین حاضر

♫♫♫

چقدر خوبه که تو هستی درای ظلمتو بستی
خدای من بگیر دستم دل ِ اُمید به تو بستم
تو ای تنها پناه من تو بگذر از گناه من
ببخشا هر چه بد کردم گنه کردم گنه کردم

شدم غره به ایمانم خیال کردم که می دانم
اسیر نفس اماره شدم بیچاره همواره
با این که خالیه دستم ولی باز عاشقت هستم
کمی آرامش خاطر تو ای والاترین حاضر

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 3,823
  • بازدید سال : 25,660
  • بازدید کلی : 3,160,520
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس