loading...
lιlıسایت تفریحی و سرگرمی 8 فام_lιlı8fam
آخرین ارسال های انجمن
دانیال بازدید : 223 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام شبگرد با لینک مستقیم و پخش آنلاین + متن آهنگ

ترانه : ایمان غلامی و امیر کیانی و موزیک و تنظیم : ایمان غلامی

.:: کیفیت 320 موجود نیست ::.

Download New Music Iman Gholami Called Shabgard

متن آهنگ جدید ایمان غلامی به نام شبگرد

یکی کنارمه ولی اونو ندارم کنارمه اما دلش یه جایه دوره
تو دستایه حیف که دستاشو ندارم این رابطه سرده فقط اجبارو زوره
عکساشو هر جایی که میبینم کنج دلم امید میپاشم
میترسم از اینکه بره و من کنج اتاقم باز تنها شم
تا نیست بدجوری دلم تنگه اون لیلی و من مثله مجنونم
تا کی باید شبگرد اون باشم ای کاش میفهمید دلخونم
هر جایی خواستی هر طرف رفتی آزادی تو مثل گل پونه
من در به در دنبال رد تو شبگردمو جام تو خیابونه
عکساشو هر جایی که میبینم کنج دلم امید میپاشم
میترسم از اینکه بره و من کنج اتاقم باز تنها شم
تا نیست بدجوری دلم تنگه اون لیلی و من مثله مجنونم
تا کی باید شبگرد اون باشم ای کاش میفهمید دلخونم

یکی کنارمه ولی اونو ندارم

**

دانلود آهنگ با لینک مستفیم | کیفیت 128 حجم : 4.72 مگابایت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 265
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1350
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 518
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 518
  • بازدید ماه : 4,215
  • بازدید سال : 26,052
  • بازدید کلی : 3,160,912
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    نت فيکس نت فيکس نت فيکس نت فيکس